Your own topic!

Dear Community,

This is your personal space to exchange ideas with other users about The Sign.

What do you find particularly funny?
Do you have a screenshot of your favorite moment?
Which jumpscare scared you the most?
What else would you have liked to see?

We look forward to many exciting conversations with you!

Topic?

Entirely up to you!

Really wish more folks were into this game, tbh. Yes, some of the puzzles at the end of episode 4 and beginning of episode 5 were a bit tedious (and some a bit unfair given RNG turnaround with some color requirements) which really broke the pace of the game. However, very underrated.

Without going into too much spoiler detail, there were a LOT of similarities between this and Endgame though, and almost made me feel like it was close to a remix of that game. Not a remake necessarily, but enough tropes in characteristics of certain characters (and no, I’m not talking about including Wolf. That was a fun inclusion, imo). Cancer, betrayal, unrequited love, etc. So a bit of variance could go a long way for the third Seven game. Those are honestly my only complaints.

1 „Gefällt mir“

Phil saying that was kinda funny to me. Also the part where Ciara and Professor Kruger were trying to get the information of the Realtor’s computer. The best :rofl:

Cedrik and Professor Kruger are hands down my favorites.

2 „Gefällt mir“

Bonjour j ai adoré les deux autres jeu the seven et the seven endgame
Et le dernier the sign par contre pour le dernier jeu the sign je trouve embêtant l histoire des étoiles pour déverrouiller les photos ou autre mais à part ça un super jeu gate de voir le prochain jeu…

I wish more people were into the game as well. I really enjoyed this one the best. And I like how it gives your information about the characters. And the side stories made everything more interesting.

1 „Gefällt mir“

I played the game all the way through twice now. I loved it. I want to know what happens with Nora after she got that message!

2 „Gefällt mir“

I totally loved this game, though I wish you could have a few “free text” boxes, so you could give personal answers; for example, (I’ll try not to give things away) maybe reply to his/her partner about their relationship why it did or didn’t work out.

Or even be able to click on a character and start a conversation and ask questions. I would have most definitely would of spoken to Damian and Sevi quite more than the game allowed.

But over all great game! Hopefully the developers will make a chapter 2!

2 „Gefällt mir“

I loved this game! Does anyone know if there’s a part 2?

1 „Gefällt mir“

Enjoyed the game despite always seeming to make the wrong choices when it mattered most. Three shortcomings to note:

When Jonathan bit it, the importance of it being so close to the murderer’s house should have been made more obvious.

There really was an unexplained lack of interest with Hanna’s well being after she was attacked.

Apparently I got Timon’s hitman after me still because it was left unresolved.

Other than that, hats off to your team.

Thomas

Personnéllement j’ai aimé tout les jeux mais celui dont j’ai le plus préféré et actuellement The healing mais si je devais décrire chacun personnellement sa prendrais un temps fou ! donc je vais résumé !
„Je ne citerais pas les deux jeux anglais car je ne parle pas anglais et qu’il y a pas de version française ce que je trouve un peut dommage“

Seven : Biensur je vais pas spoil mais j’ai beaucoup aimé le gameplay et la fin du jeu surtout, surtout que au final on ne connais même pas notre propre personnage ! on sais juste que c’est un homme ! qui et amoureux d’une femme… et que il y a un tueur qui lui demande de faire des tâches…

pour l’autre seven endgame bien que j’y est joué un peut j’ai pas vu la fin… car c’était toujours un peut compliqué…
mais j’ai pus voir des apperçus de mini-jeu de Forever par exemple devoir mettre sont téléphone a la verticale pour voir le mot, c’était un coup génie !

The signs c’est a partir de la que j’ai accroché, entre les screamer de fantôme, les petite mission… et avec la fille fantôme… qui nous montré qui était le tueur depuis le débus… enfin bref j’ai aimé lui aussi cette expérience ! et quand je pense que Orphans que j’éssaye actuellement et tout aussi Mieux ! bien sue les mini-jeu sont très compliqué par moment… on a toujours des mini-jeu secondaire qui peuvent nous aidé a avancé en gagnent des bics…ou des coeurs

The healing a était pour moi mon coup de coeur et dont j’ai accroché sur J.K le fou au poupé qui je trouve et très stylé ! et je pense que une fin secrête avec lui serait pas de refus. puisque il existe une bonne fin avec wolf et c’est amis qui arréte crow et la mauvaise ou on décide avec crow de défoncé tout nos ancien camarade…
donc il et pas difficile d’imaginé une fin secrête …une fin qui ne se déclenche que si :

-On réussi toute les épreuves
-qu’on a de mauvaise relation avec tout le monde.

Pourquoi réussir toute les épreuves ? car J.K déteste la faiblesse et il le dis lui même dans le jeu, ça l’insupporte… donc voir quelqu’un aussi doué et qui s’entend pas avec sont entourage peut surement aidé J.K a mieux nous cerné et qui sais… a nous manipulé comme une poupé .

je sais pas si cela c’est fait véritablement mais ça aurais pus être une idée.
et qui sais peut être revérrons nous J.K ? bon je ne pense pas non plus, c’est juste que c’est un bon personnage ! bien flippant !

I really wish there was a way to explore other options without having to re read and re go through the hacking that isn’t crazy expensive. There’s not even YouTube videos of playthroughs for other possible routes. Does anyone know if there was a result where Ciara or Hannah actually get killed ?